Gyakran ismételt kérdések

ÁRAKRA VONATKOZÓ KÉRDÉSEK

Milyen árak vannak feltüntetve a termékek árainál illetve a szállítási költségeknél?

A webáruházunkban bruttó árak vannak feltüntetve, méghozzá FORINT-ban.

Változnak-e az árak a webáruházban?

Webáruházunk fenntartja az árváltozás jogát. Az árak mindig akkor lépnek életbe, amikor a webáruházunk on-line felületén megjelennek. A már visszaigazolt megrendelések árát nem módosítjuk.

Kupont akarok használni, hogyan kell?

Egy megrendelésnél egy kupont használhatsz fel. Minden kupont csak akkor tudsz felhasználni, ha a kosarad elérte a kuponon feltüntetett vásárlási értéket.
A vásárlási értéknél a kuponos termék az eredetei – kupon nélküli áron számít.
A vásárlási értékbe a szállítási költség nem számít bele.

A kupon kódot a pénztár oldalon kell beírni. A “Van kuponod? Klikk ide a felhasználásához!” linkre kattintva megjelenik a mező, ahová be kell írni a kuponon feltüntetett kódot.

Ha egyszer beírtad a kupon kódot, akkor azt a rendszer mindaddig megőrzi, amíg másikat nem írsz be. Akkor is megőrzi, ha esetleg módosítod a kosaradat és a vásárlási érték alá kerülsz: ekkor ugyan a rendszer nem veszi figyelembe a kupon kódot, de amint pakolsz még a kosárba és eléred a limitet, a rendszer megadja a kupon kedvezményt.

 

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Mennyibe kerül a szállítás?

A megrendelt termékek kiszállítása:

  • 1.190 Ft/ csomag előre utalással
  • 1.540 Ft/ csomag utánvéttel

kivéve ha 20 kg feletti a csomagod, akkor egységesen 4.990 Ft/ csomag a szállítási díj.

Kiszállítást csak Magyarországi címre vállalunk!

Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt termékeket?

A rendelésedet 1-5 napon belül kapod meg a megrendeléstől számítva. Ha olyan terméket rendelsz, amely nem elérhető csak előrendelhető (ezt a termék oldalán jelezzük) akkor a várható szállítási határidőről a rendelésedet követően  illetve a termék beérkezése után is tájékoztatunk.

Előrendelést választottam, mert a termék jelenleg nem elérhető, de előrendelhető. Hogyan működik?

Bizonyos termékek nem érhetőek, mert még a magyarországi beszerzési forrásainkhoz sem érkeztek meg – ilyenek az iskolaszezonok újdonságai – viszont előrendelést felveszünk ezekre a termékek. Ha egy termék nem elérhető, de előrendelhető akkor azt a termék oldalán egyértelműen jelezzük. Az előrendelés úgy működik, hogy a webáruházban megrendeled, mint bármi más terméket. Mi visszajelezzük a várható beérkezési időt és amikor a termék beérkezik, akkor ismét kiértesítünk. Viszont nagyon fontos tudnod, hogy a szállítási költséget csomagonként számítjuk és nem rendelésenként. Tehát ha más termékeket is rendeltél az előrendelt termékkel együtt és külön kiszállítást kérsz a rendelkezésre álló és a később beérkező előrendelt termékekre, akkor mindkét esetben felszámítjuk a szállítási költséget – az adott csomag szállítási/fizetési módja szerint.

Hány órakor kapom meg a rendelésemet?

A megrendelésed 8 – 17 óra között érkezik meg Hozzád – órára és napszakra pontosítást sajnos nem áll módunkban meghatározni. A megrendeléseket a Magyar Posta Logisztikával (MPL) juttatjuk el hozzád. Amikor feladtuk a csomagot küldünk e-mailt a csomagfeladás megtörténtéről, a nyomon követéshez szükséges információkról és a csomag érkezési napjáról illetve az MPL-től is megkapod ezeket az információkat.

Kérjük olyan helyet adj meg szállítási címként, ahol a csomagodat át tudod venni a fent megadott időintervallumban.

Mi van ha mégsem tudom átvenni a csomagot, mert épp nem vagyok ott mikor kihozzák?

Ha mégsem sikerül átvenned, az MPL munkatársa értesítést hagy és lerakja a csomagodat a körzeted szerinti postahivatalban – ott még 5 munkanap áll a rendelkezésedre, hogy átvedd. Ha nem veszed át, visszakerül hozzánk és felvesszük Veled a kapcsolatot.

Ha személyesen szeretném átvenni a megrendelést bármikor mehetek érte?

A személyes átvétel esetén is értesítünk, hogy mikortól veheted át a rendelésedet. A termékeket külső raktárból szállítjuk a székhelyünkre. Kérünk mindig várd meg amíg a visszaigazolás megérkezik, hogy a megrendelt termékek átvehetőek, illetve mivel üzlethelyiséget nem tartunk fent és fix nyitvatartási időnk sincs, az átvétel idejét előzetesen leegyeztetjük Veled e-mailben vagy telefonon.

A székhelyünkön mindig csak a már előzetesen megrendelt termékeket tudod átvenni, bolti jellegű kiszolgálásra nincs mód.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Hogyan tudok fizetni?

Webáruházunkban egyelőre utánvéttel és banki előreutalással tudsz fizetni. Ha előre utalással fizetsz, akkor kérünk vedd figyelembe, hogy csak a már beérkezett ellenérték után indítjuk útnak a termékeket.

Ha utánvéttel kértem a kiszállítást, akkor tudok bankkártyával fizetni?

Az utánvétes kiszállítást csak készpénzben tudod kifizetni.

A személyes átvételnél tudok bankkártyával fizetni?

A személyes átvételnél csak készpénzben tudsz fizetni, bankkártyát nem tudunk elfogadni.

RENDELÉS MÓDOSÍTÁSSAL, TÖRLÉSSEL, KISZÁLLÍTOTT TERMÉK VISSZAKÜLDÉSÉVEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

Mi a teendő, ha nem jó terméket rendeltem meg?

Ha nem jó terméket rendeltél meg, kérünk mihamarabb szólj nekünk, e-mailben vagy telefonon. Így módosítani tudjuk a rendelést. Ezért fontos, hogy a visszaigazoló e-mailt gondosan áttanulmányozd.

Ha már elküldtük a terméket a címedre, akkor csak visszaküldeni tudod, a saját költségedre. Erre 14 munkanapod van, hogy megtedd – a 14. munkanapon már bizonyíthatóan el kell, hogy indítsd a csomagot. Ezt követően 5 munkanapon belül banki átutalással visszafizetjük a megrendelésed ellenértékét (megrendelt termékek + szállítási költség, amennyiért mi juttattuk el Neked). Utánvéttel küldött csomagot nem veszünk át, kérünk ne így küldd vissza.

Mit tegyek, ha elrontottam a szállítási címet?

A visszaigazoló e-mailt mindig gondosan nézd át és kérünk mihamarabb szólj, ha nem jó a címed, vagy mégis máshová kérnéd a kiszállítást. Így módosítani tudjuk a rendelési adatokat.

Ha már elküldtük a tévesen megadott címre, akkor mindenképpen megvárjuk a csomag visszaérkezését és ezt követően postázzuk ki még egyszer, de ebben az esetben a második postázási költséget is áthárítjuk Rád. Ha így mégsem kéred már, jogod van.lemondani. A másodszori kézbesítés előtt úgyis felvesszük Veled a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha mégsem tetszik a megrendelt termék, nem vagyok elégedett?

Ha bármi problémád van a termékkel 14 munkanapod van, hogy visszaküldd nekünk, a saját költségeden. A 14. munkanapon már bizonyíthatóan el kell, hogy indítsd a csomagot. Ezt követően 5 munkanapon belül banki átutalással visszafizetjük a megrendelésed ellenértékét (megrendelt termékek + szállítási költség, amennyiért mi juttattuk el Neked). Utánvéttel küldött csomagot nem veszünk át, kérünk ne így küldd vissza.

Ha élsz ezzel a jogoddal, mindennemű hivatkozás nélkül megteheted. Viszont ha pár szóban mégis leírnád, hogy mi volt a problémád, annak nagyon örülnénk. Ezzel a mi munkánkat segíted.

Ezzel a jogoddal akkor élhetsz, ha magánszemélyként regisztráltál/ vásároltál nálunk. Ha cégnévre – akár saját cégre – kéred a számlát, akkor már nem minősülsz magánszemély vásárlónak.

TERMÉKKEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK

A Webáruházban nem találtam meg azt a terméket amit keresek, pedig nagyon kellene

Ebben az esetben vedd fel velünk a kapcsolatot, e-mailben vagy telefonon és megpróbáljuk beszerezni, természetesen előtte árajánlatot adunk Neked.

Nagyobb mennyiségre lenne szükségem, kapok kedvezményt?

Kérünk keress minket e-mailben vagy telefonon, egyedi árajánlatot kapsz, mennyiségi tételtől függően.

Intézményi vásárló vagyok, folyamatos felhasználással, kapok kedvezményt?

Kérünk keress minket e-mailben vagy telefonon, egyedi árajánlatot kapsz, megbeszéljük a részleteket.